Denne side giver et overblik over nogle af de spørgsmål, som vi ofte hører.
Jeg har nogle specielle behov til min hjemmeside - kan I klare dem?
Vi har valgt at fokusere på pre-udviklede løsninger, hvilket betyder at vores produkter er udviklet på forhånd, så vi kan være konkurrencedygtige på såvel produkt som pris. Dermed udvikler vi heller ikke til specifikke behov. Men har du forslag til ændringer eller nye moduler, hører vi gerne fra dig.
Hvorfor skal jeg have webhotel hos One.com?
Udbydere af webhoteller vælger at opsætte deres servere forskelligt, hvilket betyder, at nogle udbydere har lukket for nogle funktioner. Vi har valgt at optimere vores løsning til One.com, idet vi kan stå inde for deres produkt og idet de tilbyder nogle af markedets laveste priser.
Jeg har allerede et webhotel. Kan det bruges?
Ja, hvis du benytter One.com som udbyder. Hvis ikke, så kan du flytte dit webhotel til One.com ved at anmode om en flytning via One.com.
Hvad er forskellen på webløsningerne?
Webløsningerne har alle samme funktioner. Det er udelukkende designet, der adskiller dem.
Kan jeg bestille en telefonopringning?
Nej, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde telefonisk kontakt, da vi kører en omkostningsminimeringsstrategi, hvilket kræver, at vi fjerner omkostningerne til bl.a. telefonmedarbejdere. Dermed kan vi sikre den lave pris, som vores produkter har.
Hvor lang er jeres leveringstid?
Vi forsøger at opsætte din løsning indenfor 2 dage fra vi modtager din bestilling.
Kommer der nogen former for løbende udgifter?
Nej. Simpel Side benytter udelukkende engangspriser. Mange af vores konkurrenter benytter leje-konceptet, men til kundens fordel har vi valgt ikke at gøre det.
Hvorfor er I så billige i forhold til jeres konkurrenter?
Vi har valgt at udvikle standardløsninger, der dækker de flestes behov. Dermed udvikler vi ikke løsninger til individuelle behov. Det betyder, at vi ikke bruger ret mange timer på programmering, og det afspejler sig i vores priser. Desuden har vi valgt, at vi vil undgå omkostningerne til telefonpasning, hvorfor korrespondance foregår pr. e-mail. Til gengæld svarer vi som regel på henvendelser indenfor 24 timer udenfor ferieperioder.
Hvor fleksibelt er designet på hjemmesiderne?
Vi har fire løsninger at vælge imellem, og du har fri adgang til at ændre i tekst, billeder og baggrundsfarve (eller mønster) på alle løsninger. Selve skabelonen (tekstbokse, menuer m.v.) er dog stort set fast. Afprøv selv administrationssystemet og se dine muligheder.
Hvad er det for nogle koder, jeg skal indtaste i bestillingsformularen?
Det er koder, som vi skal bruge til at opsætte din hjemmeside. Koderne får du oplyst i en e-mail fra One.com ved oprettelse af webhotel.